Про нас

 Методична проблема:
Підвищення ефективності уроків хімії та біології в умовах модернізації навчально-виховного процесу                                                                                       

Керівники динамічної групи
Грузіна Л.О. – методист ІРМЦ,
Іваненко Світлана Степанівна, 
вчитель хімії та біології                       Оситнязької ЗШ, спеціаліст
першої кваліфікаційної категорії

Працелюбна бджола вміє
зібрати мед і з гірких квітів
М. Богданович

Учитель учиться все життя. Рівень професійної компетентності вчителя – це його знання, уміння, особистий досвід. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Але професійна компенентність учителя потребує постійного розвитку і вдосконалення.

Вчитель є головною рушійною силою в забезпеченні процесу формування ключових компетентностей учнів. Від його професійної компетентності залежить результат, якого досягнуть учні і дадуть їм змогу найти своє місце в житті, ефективно засвоїти життєві та соціальні ролі, а саме:      
· бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;
· критично мислити;
· генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;
· володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді;
· цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства;
· уміти здобувати, аналізувати інформацію;
· бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

Динамічна група об’єднує вчителів, можливо різних за фахом, які досліджують єдину науково-методичну проблему. Участь вчителя в такій мобільній групі дає йому змогу займатися дослідженням цікавої теми, реалізувати себе, поділитися своїм досвідом з іншими, самовдосконалюватися.

Основними завданнями динамічної групи є:
- підвищення фахової компетентності її членів, формування нового педагогічного світогляду;
-  створення умов для самореалізації особистості вчителя та конструювання власної системи педагогічної діяльності.

Пріоритетними напрямками діяльності динамічної групи є:
-  апробація, адаптація, впровадження нових технологій навчання та виховання;
-        вдосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу;
-       моделювання, узагальнення, вивчення, впровадження та поширення ППД;
- розробка моделей, схем, пам’яток, посібників, рекомендацій щодо підвищення якості навчально-виховного процесу.  


Список членів районної динамічної групи

 вчителів хімії та біології на 2016-2017 н.р.

№ з/п
Члени групи
Посада, місце роботи
Категорія, звання
Пед. стаж
1.


Керівник:
Іваненко С.С.
вчитель хімії та біології Оситнязької ЗШ

перша
14 р
2.
Члени:
Маленко О.Г.

вчитель хімії та біології Аджамської  ЗШ

друга


8 р.


Іщенко С.М.

вчитель хімії та біології Олексіївської ЗШ
перша
12 р

Ульдякова Л.А.

вчитель хімії та біології Катеринівської ЗШ
друга
11 р

Тимошенко О.О.
вчитель хімії та біології Миколаївської ЗШ
перша
14 р
               
Поетапне планування роботи динамічної групи:

Термін роботи над проблемою
Напрямок  дослідження
І рік
2015-2016 н.р.
Визначення мети та напрямків діяльності динамічної групи.
Проектні технології навчання на уроках природничих дисциплін. Методика реалізації навчальних проектів відповідно до нової програми з хімії та біології . 
ІІ рік -
2016-2017 н.р.
ІКТ-супровід сучасного уроку хімії та біології в світлі реалізації Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
ІІІ рік -
2017-2018 н.р.
Раціональне використання різноманітних форм навчальної діяльності учнів на уроках хімії та біології в умовах диференційованого навчання.
Підведення підсумків роботи динамічної групи.























Основні завдання діяльності динамічної  групи  на 2016-2017 н.р.:

1. Визначити місце та значимість використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії та біології в умовах реалізації Державного стандарту базової та загальної середньої освіти щодо природничої складової.
2. Опрацювати даний напрямок діяльності сучасного вчителя природничих дисциплін.
3. Сформувати банк напрацювань членів динамічної групи з даного напрямку роботи, представити його на сайтах та блогах членів групи.
4. Сформувати електронний варіант збірника «Проектна діяльність на уроках хімії та біології» та презентувати його колегам на серпневому засіданні РМО (серпень 2017 р.).

Немає коментарів:

Дописати коментар